کد خبر : 11357
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 16:40

آیت‌الله نوری همدانی:

ادعای موفقیت دولت زمانی واقعی است که مردم در رفاه قرار گیرند

ادعای موفقیت دولت زمانی واقعی است که مردم در رفاه قرار گیرند

یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه نتیجه عملکرد دولت باید در سفره مردم مشخص شود، گفت: زمانی می‌توانیم ادعای موفقیت داشته باشیم که فقر ریشه کن شده باشد و مردم در رفاه قرار گیرند؛ ستون دین مردم هستند و در انقلاب هم همین مردم بودند و عامل بقاء این نظام هم همین مردم هستند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر دیروز در دیدار با سید احسان خاندوزی وزیر اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، ضمن قدردانی از خدمات انجام شده‌ اظهار کرد: نتیجه عملکرد و خدمات دولت باید در سفره مردم مشخص شود.

وی اصلاح وضعیت بانکداری را مورد تاکید قرار داد و گفت: این موضوع باید در اولویت قرار گیرد و برای بالا رفتن ارزش پول ملی تلاش شود.

این مرجع تقلید در ادامه افزود: زمانی می‌توانیم ادعای موفقیت داشته باشیم که فقر ریشه کن شده باشد و مردم در رفاه قرار گیرند.

وی مطرح کرد: مسئولان در مسیر خدمت به مردم تمام سعی خود را بکار گیرند، زیرا حضرت امام علی (ع) تاکید دارند که ستون دین مردم هستند و در انقلاب هم همین مردم بودند و عامل بقاء این نظام هم همین مردم هستند و تأکید امام راحل (ره) و رهبری هم همین است.

مرجع جهان تشیع با تقدیر از کارهای صورت گرفته، موضوع برقراری بیمه همگانی را مورد تأکید قرارداد و برقراری عدالت در أخذ مالیات را خواستار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.