کد خبر : 9844
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مهر 1402 - 10:24

رییس ستاد گردشگری خبر داد؛

به کار گیری ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری پایتخت

به کار گیری ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری پایتخت
رئیس ستاد گردشگری شهر تهران به مناسبت فرارسیدن روز جهانی گردشگری از عقد تفاهم نامه با شرکت خودرو سرویس شهر جهت به کارگیری ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری در پایتخت خبر داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری تهران، ایجاد دسترسی آسان ارائه خدمات به علاقمندان حوزه گردشگری و گردشگری ارزان را از اهداف عقد این تفاهم نامه دانست. اظهار کرد: از دیگر دلایل عقد این تفاهم نامه با شرکت خودرو سرویس شهر، تامین تعداد دستگاههای اتوبوس مورد نظر ، رانندگان مجرب و آشنا به حوزه شهر و گردشگری است.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به فعالیت گسترده مناطق ۲۲ گانه و محلات جهت اجرای تورهای ارزان قیمت برای شهروندان در طول سال و در راستای حمایت از زیر ساخت های اجرایی جهت برگزاری تورهای با کیفیت، ستاد گردشگری در اولین قدم نسبت به تامین اتوبوس اقدام کرد.

قاسمی افزود: این مجموعه به زودی اقدامات گسترده تری با همکاری بخش خصوصی جهت توسعه گردشگری پایدار انجام خواهد داد.

بنا براعلام روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیر عامل شرکت خودرو سرویس شهر نیز در پایان اظهار کرد: این مجموعه با توجه به فعالیت های اخیر در جهت توسعه و تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری، امسال توانسته در کنار پوشش دهی سرویس کودکان استثنایی در حوزه گردشگری نیز خدماتی ارائه کند و این همکاری زیر بنای جدی در فعال کردن مسیرهای گردشگری شهری خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.