کد خبر : 6932
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 11:17

ورود ۱۲۰۰ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تا پایان سال

ورود ۱۲۰۰ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تا پایان سال
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در آستانه بازگشایی مدارس یکصد دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می‌شود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ پرویز سروری با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای بین وزارت دفاع و شهرداری برای تراموا منعقد خواهد شد. خاطرنشان کرد: کارشناسی در شهرداری صورت گرفته و پس از انعقاد تفاهم‌نامه طرح به شورا خواهد آمد تا مورد بررسی قرار بگیرد و شورا نظرات خود را ارائه خواهد داد.

وی همچنین تصریح کرد: فوت کارگران در آرادکوه در حال بررسی فنی است و برای درگذشت یک کارگر در مترو نیز پیگیری‌ها ادامه دارد. هنوز نمی‌توان قضاوت کرد که قصور فنی انجام شده یا خیر؟

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: HSE در این دوره مورد پیگیری قرار گرفته و مناطق مسئولیت پیدا کردند. در حد سازمان مدیریت بحران به آن توجه شده است. موضوع ایمنی در شهرداری به طور جدی مورد توجه بوده و اقدامات ساختاری آن به خوبی پیش رفته است.

وى ادامه داد: در قرارداد تحویل هزار اتوبوس با شرکت عقاب که قرار بود تا پایان سال اضافه شود قول داده شد که تا مهرماه یکصد دستگاهش تحویل شود. شرکت بهمن نیز ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را تا پایان امسال به شهرداری تحویل می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.