کد خبر : 2609
تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1402 - 9:34

آقایان! وقت آزمون و خطا در اقتصاد کشور نیست، مردم دارند له می‌شوند

آقایان! وقت آزمون و خطا در اقتصاد کشور نیست، مردم دارند له می‌شوند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد:متاسفانه در مورد ادغام و تفکیک وزارتخانه ها از روش آزمون وخطا استفاده می کنیم.

به گزارش اقتصاد پرس؛ حسین جلالی نماینده رفسنجان در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه از مخالفان تفکیک وزارتخانه صنعت معدن تجارت و تشکیل وزارت بازرگانی بوده افزود: ما به دنبال این نیستیم که علمی و فنی در مورد تفکیک وزارتخانه ها به حقیقت مساله دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: برخی بحث کوچک سازی و چابک سازی وزارتخانه ها را مطرح می کنند، مثلا جهاد و کشاورزی را یکی می کنند، یا راه وشهرسازی را درهم ادغام می کنند اما بعد فرد دیگری می آید و نظری متفاوت می دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در این دوره مشکلی که در مورد وزارت صنعت،معدن وتجارت احساس شد این بود که مشکلات در حوزه گرانی وتورم در بخش کالاهای اساسی بسیار است و چون حل نمی شود نیاز به یک مدیریت مستقل دارد.

وی گفت:دولت همه مسیرها را در حوزه امنیت غذایی و تامین کالاهای اساسی بررسی کرد ودید که مساله نظارت ومدیریت دچار مشکل است لذا تصمیم گرفت مساله را در استقلال وزارتخانه جستجو کند.البته نمایندگان هم تاکید دارند که وازتخانه اگر مستقل باشد مطالبه گری راحت تر صورت می گیرد.

لازم به ذکر است لایحه تشکیل وزارت بازرگانی پس از تصویب دو فوریت به دلی ابهاماتی که در مورد آن وجود داشت دوباره به کمیسیون اجتماعی عودت داده شد تا پس از رفع ابهامات در هفته آینده در صحن به رای گذاشته شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.