کد خبر : 18834
تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1402 - 14:01

فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳

فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت ثبت‌نام آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۳ تا پایان روز شنبه ۲۷ آبان ماه خبر داد.

علیرضا کریمیان با بیان این که ثبت‌نام در آزمون مذکور از روز چهارشنبه ۱۷ آبان‌ماه آغاز شده است، گفت: تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و مهلت ثبت‌نام فردا به پایان می‌رسد.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: برای داوطلبانی که تا کنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا پایان روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه اقدام به ثبت‌نام کنند.

کریمیان با تاکید بر این که ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که شماره پرونده و کد پیگیری دریافت کنند، خاطرنشان کرد: داوطلبان باید در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند و پس از پایان زمان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات و دریافت کد پیگیری، به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابه‌جایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ روز جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.