کد خبر : 3157
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 11:37

آخرین قیمت انواع خودرو امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۲

آخرین قیمت انواع خودرو امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۲

قیمت خودرو سومین هفته مرداد را بدون تغییر خاصی نسبت به روز گذشته آغاز کرد تا ثابت بر بازار حکمفرما باشد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ قیمت خودرو، امروز، شنبه، ۱۴ مرداد ۱۴۰۲، همانند روزهای تعطیل آخر هفته بدون هیچ تغییر و نوسانی ثابت ماند. این ثبات قیمت‌ها را می‌توان ناشی از انتظار فعالان و مالکان خودروهای مونتاژی و وارداتی دانست، چراکه این افراد منتظر هستند تا نتیجه واردات تعداد قابل توجهی از خودروهای نو را مشاهده کنند تا در نهایت برای فروش یا نگه داشتن خودروهای خود تصمیم‌گیری کنند.

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی امروز نیز همانند روز گذشته ثبات را تجربه کردند تا فعالان و مصرف‌کنندگان این بازار برای مشاهده هر گونه تغییر و نوسان منتظر یکشنبه باشند.
قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی بر خلاف روند کلی هفته گذشته، امروز ثابت ماند و تمام محصولات مورد بررسی بدون تغییر قیمت کار خود را در هفته جاری آغاز کردند.

اقتصاد پرس

پراید۱۳۱، پرفروش‌ترین سدان سایپا، امروز بدون هیچ تغییر قیمتی با قیمت نهایی ۳۱۵ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

شاهینG، جدیدترین سدان سایپا که در بدو ورود به بازار با استقبال خوبی مواجه نشد، امروز با قیمت نهایی ۵۸۰ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود.

رانا پلاس که از آن با نام ۲۰۶ صندوق‌دار ایرانی نیز یاد می‌شود، امروز بدون هیچ اختلاف قیمتی با عدد نهایی ۴۹۰ میلیون تومان در بازار آزاد به معامله می‌رسد.

دنا پلاس ۶ دنده توربو دستی که قدرتمندترین محصول ایران خودرو با گیربکس دستی است، امروز بدون هیچ اختلاف قیمتی با روز گذشته با عدد ۷۵۵ میلیون تومان در بازار حاضر شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز نتوانست تا عملکردی متفاوت‌تر از بازار خودروهای داخلی داشته باشد و در نهایت این بازار هم امروز شامل هیچ نوسان و تغییر قیمتی نشد.

اقتصاد پرس

جک j4، اقتصادی‌ترین خودروی مونتاژی کشور نیز امروز هیچ اختلاف قیمتی را نسبت به روزهای گذشته خود تجربه نکرد و با قیمت نهایی ۷۴۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

آریزو ۵ توربو جدید که لقب چابک‌ترین خودروی برند ام‌وی‌ام را نیز کسب کرده است، امروز با قیمت نهایی یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود.

جک S5 نیوفیس، پرطرفدارترین کراس‌اوور کرمان موتور، امروز بدون هیچ اختلاف قیمتی نسبت به روز گذشته با قیمت نهایی یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان در بازار آزاد مبادله می‌شود.

فردا T5 کراس‌اوور نسل جدید فردا موتور امروز با قیمت نهایی یک میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.