کد خبر : 15051
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آبان 1402 - 8:23

پیش بینی باران در این نقاط کشور از امروز

پیش بینی باران در این نقاط کشور از امروز
سازمان هواشناسی از امروز تا آخر هفته برای بیشتر نقاط کشور بارش باران پیش‌بینی کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش بینی هواشناسی امروز در برخی از نقاط لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، شمال فارس، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات کرمان، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش رخ خواهد داد.

پنجشنبه در مناطقی از چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و جنوب فارس، هرمزگان نیمه جنوبی، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و جنوب بوشهر و جمعه در مناطقی از جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.

شنبه و یکشنبه جوی به نسبت پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود.

امروز در سواحل دریای خزر نیز بارش پراکنده رخ داده و از پنجشنبه تا اوایل هفته آینده با توجه به وزش باد گرم دمای این مناطق بطور محسوسی افزایش خواهد یافت.

شدت بارش امروز در چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویر احمد و جنوب غرب اصفهان و پنجشنبه در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب فارس و جمعه در کرمان سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان است و در این مناطق بارش تگرگ نیز پیش بینی می‌شود. خلیج فارس طی سه روز آینده مواج است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.