کد خبر : 2530
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 17:06

وعده‌ی رئیس بنیاد مستضعفان کشور: همه خانوارهای دارای ۲ معلول را صاحب‌خانه می‌کنیم

وعده‌ی رئیس بنیاد مستضعفان کشور: همه خانوارهای دارای ۲ معلول را صاحب‌خانه می‌کنیم

رییس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به آغاز ساخت چهار هزار واحد مسکونی دیگر برای خانوارهای دارای دو معلول گفت: برنامه داریم تمام خانوارهای دارای دو معلول کشور را صاحبخانه کنیم.

به گزارش اقتصاد پرس؛ پرویز فتاح، امروز (۲۷ تیر) در آیین افتتاح ۱۴ هزارمین واحد مسکونی خانوارهای دارای دو معلول در کرمانشاه، با اشاره به تفاهم نامه بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی برای ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول گفت: خوشبختانه امروز با افتتاح ۴۰ واحد مسکونی در شهر کرمانشاه، پرونده ساخت این ۱۴ هزار واحد بسته شد.

وی افزود: ساخت این واحدها از سال ۱۳۹۴ شروع شده و امروز شاهد افتتاح آخرین واحدهای آن هستیم و این ۴۰ واحد هم که امروز در استان کرمانشاه شاهد بهره برداری آن هستیم در دو سال اخیر احداث شده است.

به گفته رییس بنیاد مستضعفان، این بنیاد ۵۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این ۱۴ هزار واحد مسکونی کمک کرده است.

فتاح با اشاره به انعقاد تفاهم نامه‌ای جدید برای ساخت چهار هزار واحد مسکونی دیگر برای خانوارهای دارای دو معلول گفت: از سازمان بهزیستی درخواست داریم تا اگر خانوار جدیدی هم باقی مانده به ما اعلام کند تا در نهایت بتوانیم به سرعت ظرف مدت کوتاهی این افراد را صاحبخانه کنیم.

وی از ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی دیگر برای محرومانی که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند، خبر داد و افزود: آیین افتتاح این واحدها هم فردا در استان کرستان برگزار می شود.

به گفته رییس بنیاد مستضعفان، ساخت این واحدها ظرف کمتر از دو سال صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان برای ساخت این واحدها هم حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان کمک کرده است.

وی افزود: علاوه بر این ساخت ۱۰ هزار واحد دیگر را با همکاری کمیته امداد امام(ره) در دستور کار داریم و در حال انجام است.

رییس بنیاد مستضعفان در ادامه با اشاره هشت سال جنگ تحمیلی گفت: اگر بگویم استان کرمانشاه را وطن دوم خود می دانم اغراق نکرده ام، چرا که همراه خانواده در زمان جنگ در این استان بودم و بهترین یاران در همین استان شهید شدند و قطعا این استان برای ما ویژه خواهد بود.

وی افزود: هر کاری که برای محرومان انجام می‌دهیم در حقیقت معامله با خداست و می دانیم همین یاری گری خداوند نیروی ما را مضاعف می کند و بر همین اساس معتقدیم می توانیم کارهای بزرگ را انجام دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.