کد خبر : 8825
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 11:36

شهردار تهران: ساخت واحدهای ۲۵ متری ایده خوبی نیست

شهردار تهران: ساخت واحدهای ۲۵ متری ایده خوبی نیست
شهردار تهران گفت: واحدهای ۲۵ متری ایده بدی است که مورد تایید شهرداری تهران نیست.

به گزارش اقتصاد پرس؛ علیرضا زاکانی در حاشیه نشست هیات وزیران در جمع خبرنگاران، گفت: شهرداری درختان کهنسال و آفت‌خورده را طی چند مرحله با گیاه بابون جایگزین می‌کند. البته در گذشته برخی به صورت محدود در این زمینه تخلفاتی را مرتکب شده بودند که محکوم به جرایم سنگین شدند.

وی در واکنش به انتشار وسیع خبر ساخت واحدهای ۲۵ متری، گفت: بنده هم این ایده را شنیدم که به نظرم ایده بدی است. چیزی که حقیقت دارد و ما در حال دنبال کردن آنها هستیم این است که از خانه‌هایی که در شان خانواده‌های ایرانی است حمایت کنیم تا از طریق صنعتی‌سازی تحویل مردم تهران بدهیم.

زاکانی با اشاره به گلایه برخی شهروندان از وضعیت پوشش بانوان در بوستان‌های شهرداری تهران، گفت: ۳۳۶۸ زیر نظر شهرداری تهران است که فقط سه بوستان برای بانوان محصور و مناسب‌سازی است و بقیه آنها اینگونه نیست.

۱۵۰ ایستگاه مترو را در دست انجام داریم

وی اظهار کرد: انتظامات شهرداری در بوستان‌ها مکلف هستند از فضای سبز بوستان محافظت کنند و نظم داخل بوستان را سر و سامان دهند. آنان در داخل بوستان ماموریت ندارند به پوشش بانوان بپردازند البته شهرداری تهران برای انتظامات چارچوب‌هایی را تعیین کرده است.

شهردار تهران با اشاره به سیاست شهرداری تهران در نظارت بر پوشش بانوان در مترو، میادین میوه و تره‌بار و اتوبوس، گفت: اقدامات‌مان در این حوزه در ۳۰۰ میدان میوه و تره‌بار، ۵۲ فروشگاه شهروند و ۱۵۰ ایستگاه مترو را در دست انجام داریم اما حتما کافی نیست ضمن این که نظارت بر پوشش بانوان امری بین بخشی است و نیازمند همراهی سایر دستگاه‌هاست.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.