کد خبر : 17404
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1402 - 11:49

اعلام شرایط فروش پاییزی کوییک از سوی سایپا

اعلام شرایط فروش پاییزی کوییک از سوی سایپا
شرکت سایپا شرایط فروش کوییک S ویژه آبان‌ماه 1402 را اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ شرکت سایپا شرایط فروش کوییک S ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. در این شرایط، خودروی کوییک اس با قیمت قطعی و موعد تحویل فوری در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. متأسفانه این خودرو تنوع رنگی ندارد و تنها در رنگ سفید به مشتریان عرضه شده است.

متقاضیان خرید کوییک S‌ از سامانه یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲، مشمول این شرایط فروش می‌شوند. سایپا برای این گروه از متقاضیان در تاریخ ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲، پیامک اطلاع‌رسانی برای شرکت در طرح را صادر کرده است. متقاضیان درحال‌حاضر می‌توانند به نمایندگی‌های سایپا یا سایت فروش اینترنتی این شرکت مراجعه کنند و عملیات تکمیل وجه را انجام دهند.

قیمت کوییک اس از سوی سایپا در این شرایط فروش، ۲۸۱ میلیون و ۵۹۲ هزار تومان اعلام شده است. موعد تحویل خودروها نیز ۹۰ روز کاری است؛ بنابراین مشتریان در واپسین روزهای زمستان ۱۴۰۲ اتومبیل خود را تحویل خواهند گرفت. درحال‌حاضر قیمت کوییک S‌ در بازار آزاد حدود ۳۵۰ میلیون تومان است. بنابراین با خرید کوییک اس از سایپا ۷۰ میلیون تومان سود خواهید کرد. البته برای تحویل‌گرفتن خودرو بایستی ۹۰ روز کاری یا بیشتر از سه ماه صبر کنید.

شرایط فروش کوییک S در آبان‌ماه ۱۴۰۲:

اقتصاد پرس

کوییک اس نسخه فیس‌لیفت کوییک محسوب می‌شود که همراه با ساینا اس معرفی شد. درحال‌حاضر تمرکز سایپا بر تولید نسخه‌های اس از کوییک و ساینا است. ساینا اس به‌طور کامل جایگزین ساینا معمولی شده، اما این اتفاق در مورد کوییک هنوز رخ نداده است. انتظار داریم تا طی ماه‌های آتی، کوییک معمولی نیز به‌طور کامل از خط تولید سایپا کنار برود و کوییک اس جایگزین آن شود. کوییک S، کوییک R‌ و کوییک معمولی از نظر مشخصات فنی تفاوتی با یکدیگر ندارند. هر سه خودرو از ترکیب موتور M15 به همراه گیربکس پنج‌سرعته دستی استفاده می‌کنند. تنها تفاوت موجود بین این سه خودرو در ظاهر خارجی متفاوت آن‌ها خلاصه می‌شود.

سایپا

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.