کد خبر : 20877
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402 - 10:11

علم‌الهدی که می‌گوید «معاندان می‌خواهند القا کنند در کشور دزدی می‌شود» نظرش در دولت روحانی درباره فساد اقتصادی چه بود؟

علم‌الهدی که می‌گوید «معاندان می‌خواهند القا کنند در کشور دزدی می‌شود» نظرش در دولت روحانی درباره فساد اقتصادی چه بود؟

سیداحمد‌ علم‌الهدی در حالی جمعه در خطبه‌های نمازجمعه واکنشی عجیب به فساد اقتصادی اخیر داشته و مدعی شده «در این شرایط رسانه معاند، در تریبون خود مدام تلاش می‌کند به مردم القا کند که در کشور ما دزدی می‌شود» که واکنش او به موارد مشابه در دولت روحانی چنین نبود.

به گزارش اقتصاد پرس؛ احمد‌ علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در حالی جمعه در خطبه‌های نمازجمعه واکنشی عجیب به فساد اقتصادی اخیر داشته و مدعی شده «در این شرایط رسانه معاند، در تریبون خود مدام تلاش می‌کند به مردم القا کند که در کشور ما دزدی می‌شود اما برای ما امیدوارکننده است که مسئولان ما فساد را کشف و اموال را ضبط می‌کنند تا حق مردم دوباره به بیت‌المال بازگردد» که واکنش او به موارد مشابه در دولت روحانی چنین نبود.

او در یادداشتی که با عنوان پیام جمعه در ۶ تیر سال ۹۹ در ایرنا منتشر کرده نوشته بوده است: «عامل فساد در کشور، ساختار نامناسب و ساختارهای فاسد پرور و فسادساز است که در جریان اجرایی کشور وجود دارد، این ساختارها باید اصلاح شود.

امام جمعه مشهد در آن دوره بر این اعتقاد بوده که «نظام بانکی ما، نظامی است که در آن دزد پرورش پیدا می‌کند، ریشه همه دزدی‌ها و فسادها به خرابی نظام بانکی برمی‌گردد، این ساختار فاسد است، ساختارهای دستگاه‌های نظارتی مختلف نیز نظام درستی ندارد. این ساختارها باید درست شود، فردی که با چند هزار میلیارد تومان رشوه یا اختلاس به ‌عنوان دزد کلان مورد تعقیب قرار گرفته است، روز اول که این کاره نبود، این دزدی‌ها را جز در این ساختارهای فاسد و فسادساز یاد گرفته؟ این ساختارها باید اصلاح شود وگرنه تنها تعقیب و حرکت‌های اجرایی مؤثر نیست.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.