کد خبر : 1954
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1402 - 16:49

صعود قیمت بیت کوین همزمان با ضبط بیت کوین‌های اندرو تیت

صعود قیمت بیت کوین همزمان با ضبط بیت کوین‌های اندرو تیت

اسکای‌نیوز در گزارشی از توقیف حیرت‌انگیز چندیدن بیت کوین از اندرو تیت با ارزش کل ۴۰۰ میلیون دلار خبر داد.

اقتصاد پرس؛ بیت کوین در حال حاضر روند صعودی انعطاف‌پذیری را تجربه می‌کند؛ همچنان اخبار و وقایع را به چالش کشیده و از سطح مهم ۳۰ هزار دلار عبور کرده است.

سرمایه‌گذاران از نزدیک بازار را زیر نظر دارند؛ چراکه جهت آینده بیت کوین نامشخص است. البته احتمالا همچنان صعودی باقی بماند.
برگزاری دادگاه برای مصادره بیت کوین‌های اندرو تیت

اندرو تیت، قهرمان سابق کیک بوکسینگ جهان و اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی، که به خاطر شخصیت جنجالی خود شناخته می‌شود، با توقیف دارایی توسط مقامات رومانیایی مواجه شده است.

پس از کیفرخواست رسمی او در مورد اتهامات تجاوز جنسی و قاچاق، دادستان‌ها به دنبال توقیف دارایی‌های مختلف از جمله تعداد زیادی بیت کوین (در حال حاضر به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیون دلار با رسیدن قیمت به سطح ۳۰ هزار دلار)، ۱۵ خودروی گران قیمت، ۱۵ ملک و چندین ساعت هستند.

دستگیری اندرو تیت در رومانی در ماه دسامبر منجر به شروع تحقیقات و در نتیجه اتهامات رسمی شد. بر اساس گزارشی از بی بی سی، برادر اندرو تیت، تریستان و دو همدست دیگرش نیز به همین جرایم متهم شده‌اند. گفته می‌شود آنها در یکسری جرایم سازمان‌یافته نیز دست داشته‌اند.

پیش بینی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین پس از شکست موفقیت آمیز سطح مقاومت ۳۰ هزار دلار، روند صعودی قوی را آغاز کرد، به‌طوری‌که اکنون هدف آن ۳۱ هزاردلار است.

گفتنی است، احتمال دستیابی قیمت به سطح مذکور بسیار بالا خواهد بود، همانطور که توسط شاخص‌های تکنیکال مطلوب و عبور موفقیت‌آمیز از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA) نشان داده شده است.

اگرچه نمی‌توان اصلاح جزئی در سطح ۲۸ هزار و ۹۰۰ دلار را رد کرد، اما حفظ موقعیت بالاتر از این سطح بحرانی، شرایط مساعدی را برای حرکت بیشتر قیمت به سمت مقاومت‌های بالاتر ایجاد می‌کند.

اگر بیت کوین موقعیت خود را بالای سطح ۳۰ هزار دلار حفظ کند، راه را برای افزایش احتمالی قیمت به سمت سطح مقاومت بعدی خود در ۳۰ هزار دلار هموار می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.