کد خبر : 17125
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 20:17

خبر جدید درباره سامانه متوفیان سهام عدالت

خبر جدید درباره سامانه متوفیان سهام عدالت
سامانه متوفیان سهام عدالت با نام میراث دوشنبه رونمایی می‌شود

به گزارش اقتصاد پرس؛ مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث با نام میراث فردا در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه رونمایی می‌شود.

مهدی حاجی‌وند گفت: سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث با نام میراث فردا در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کیش رونمایی می‌شود. با رونمایی از سامانه انتقال سهام متوفیان سهام عدالت با نام میراث دغدغه حدود ۱۵ میلیون نفر از وراث متوفیان سهام عدالت بعد از حدود ۱۸ سال برطرف خواهد شد.

وی اظهارکرد: بر اساس اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، وراث متوفیان سهام عدالت در مرحله نخست این طرح ملی، می‌توانند به شعب منتخب شرکت‌های کارگزاری سراسر کشور مراجعه کنند.

تعیین تکلیف انتقال سهام متوفیان

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت تاکید کرد: وراث سهام عدالت برای دریافت جدول زمان بندی و تشکیل پرونده باید به درگاه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس­ddn.csdiran.ir­ و برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای این طرح ملی به رسانه‌های رسمی مراجعه کنند.

گفتنی است؛ بر اساس آخرین اطلاعات، بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار سهامدار سهام عدالت از سال ۱۳۸۴ فوت کرده‌اند که زیر ساخت‌های لازم برای تعیین تکلیف انتقال سهام این تعداد متوفی فراهم شده و فردا با رونمایی از سامانه میراث، این طرح ملی وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در روزهای ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.