کد خبر : 10200
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 21:50

کارت بازرگانی به معنای خط تولید است و کسی حق توقیف آن را ندارد

کارت بازرگانی به معنای خط تولید است و کسی حق توقیف آن را ندارد
دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید از شناسایی قوانین مزاحم و معرفی آنها خبر داد و گفت: هیچ بانکی حق تملک یا تعطیلی واحدهای صنعتی را ندارد

به گزارش اقتصاد پرس؛ محمدباقر آقا علیخانی شامگاه چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع فارس اظهار کرد: براساس ماده قانونی اجازه نمی‌دهیم مانعی در حوزه تولید کشور ایجاد شود.

دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به فرصت ۲ ماه به بانک های فارس، افزود: ۲ ماه به بانک‌های فارس فرصت می‌دهیم که واحدهای تملک شده صنعتی را بازگردانند؛ این حجم از تعلیق واحدهای صنعتی توسط بانک‌ها قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: کارت بازرگانی به معنای خط تولید است و کسی حق توقف آن را ندارد.

دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به شناسایی قوانین مزاحم و معرفی آنها، افزود: تغییرات تکنولوژی امروز در دنیا باید به عنوان اولویت قرار گیرد و وظیفه امروز ما کاهش فاصله‌ها است.

باید به بخش خصوصی کمک کنیم

وی که معتقد است باید به سمت شکوفایی اقتصاد کشور و کمک به بخش خصوصی برویم، گفت: گرفتاری بخش خصوصی بسیار زیاد است و باید از ریزش آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید براساس مباحث داخلی و خارجی و شرایط اضطراری کشور تشکیل شده و مصوبات این ستاد لازم الاجراست، افزود: دستگاه‌های کم کار به نهادهای بازرسی معرفی می‌شوند؛ البته دستگاه‌های نظارتی نظیر سازمان بازرسی و دادگستری در جلسات این ستاد حضور دارند.

دبیر ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید افزود: باید به این باور رسید که شرایط کشور، معمولی نیست بلکه در شرایط جنگی اقتصادی قرار داریم و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب طی ١٠ سال گذشته تاکنون شعار سال را با عناوین اقتصادی معرفی می‌کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.