کد خبر : 13318
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 17:25

این افراد از لیست متقاضیان مسکن ملی حذف می شوند؟

این افراد از لیست متقاضیان مسکن ملی حذف می شوند؟

متقاضیان برخی پروژه‌ها با وجود این‌که حدود ۱۶۰ میلیون تومان آورده را واریز کرده‌اند از صبح امروز با پیامک اخطار واریز مبلغ ۶۰ میلیون تومان دیگر از سوی اداره راه و شهرسازی استان تهران غافلگیر شده‌اند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ گرچه حدود ۲ سال از آغاز ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن می‌گذرد، اما ساخت برخی از پروژه‌های این طرح به‌خصوص در استان تهران هنوز اجرا نشده است. پروژه‌هایی که عدم همراهی سیستم بانکی مهم‌ترین دلیل طولانی شدن پروسه ساخت آن‌ها اعلام شده است.

در این بین متقاضیان برخی پروژه‌ها با وجود این‌که حدود ۱۶۰ میلیون تومان آورده را واریز کرده‌اند از صبح امروز با پیامک اخطار واریز مبلغ ۶۰ میلیون تومان دیگر از سوی اداره راه و شهرسازی استان تهران غافلگیر شده‌اند. این اداره کل با ارسال پیامکی به شرح زیر از متقاضیان خواسته تا یکماه دیگر ۶۰ میلیون تومان واریز کنند؛

«متقاضی محترم نهضت ملی مسکن آقای / خانم/ با توجه به پیشرفت پروژه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ساعت ۰۰:۰۰ مبلغ ۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به شماره‌حساب ——- واریز نمایید.»

این در حالی است که به گفته این متقاضی، پروژه موردنظر با وجود واریز آورده ۱۶۰ میلیون تومانی پیشرفت فیزیکی صفر درصدی دارد. وی در این‌باره گفت: تاکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال را طی چند مرحله برای واحد نهضت ملی مسکن واریز کرده‌ام، اما هنوز پروژه موردنظر آغاز نشده است.

وی افزود: در این شرایط دلیل درخواست واریز ۶۰ میلیون تومان برای پروژه‌ای که هنوز شروع نشده را نمی‌دانم.

راه و شهرسازی استان تهران اوایل مهرماه امسال نیز با ارسال پیامک به متقاضیان نهضت ملی مسکن به آن‌ها در خصوص حذف این پروژه ملی در صورت عدم واریز ۲۴۰ میلیون تومان تا ۲۰ مهر هشدار داده بود. متن پیام مذکور به شرح زیر است؛

«اخطار حذف از پروژه، به‌علت عدو واریز آورده اعلامی: متقاضی محترم نهضت ملی مسکن آقا/خانم…؛ عدم واریز سهم آورده موجب توقف پروژه شده است. چنانچه تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ ساعت ۰۰:۰۰ مبلغ ۲/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به شماره حساب … واریز ننمایید از پروژه حذف شده و جایگزینی برای شما انتخاب خواهد شد.»

پیامک مذکور برای متقاضیانی ارسال شده بود که تا پیش از اخطار حذف از پروژه حدود ۱۵۰ میلیون تومان آورده را واریز کرده بودند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.