کد خبر : 5492
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 17:15

امام جمعه ساری: برای مقابله با آمریکا ما حاضریم یک نان را ۹۰ میلیون نفری بخوریم!

امام جمعه ساری: برای مقابله با آمریکا ما حاضریم یک نان را ۹۰ میلیون نفری بخوریم!

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر آمریکا و همفکرانش می گویند سازش کنید تا گندم به شما بدهیم ما یک نان را ۹۰ میلیون نفری خواهیم خورد ولی زیربار این ذلت نخواهیم رفت.

فارس نوشت: محمدی لائینی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری از همه دولت‌ها در گذشته حمایت کردم اما در رابطه با این دولت علاوه بر حمایت تمجید هم می‌کنم، تصریح کرد: کارهای زیربنایی اساسی دولت سیزدهم انجام داده جای تقدیر دارد ازجمله این نکات برجسته رشد شاخص‌های کلان اقتصادی، حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم با مشکلات، ساده‌زیستی و کاهش تشریفات در سلوک شخصی و حکومتی دولت، روحیه جهادی و تحرک بسیار خوب در سیاست خارجی بوده است.

اهم اظهارات آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، خطبه‌های نماز جمعه ساری را بخوانید؛

*طرحی برای ساماندهی نیروی شرکتی را مجلس شورای اسلامی تصویب کردند در شورای نگهبان است که رئیس ‌جمهور هم دنبال کردند و امیدواریم با تصویب این طرح بل نگاه مثبت منافع آن شامل حال جامعه کارگری شود.

*در این روزها شاهد اتفاقات خوب ازجمله فاز یازدهم فارس جنوبی که بعد از ۲۰ سال وقفه هستیم؛ پروژه‌ای که ۶ سال زمان می‌برد اما دولت توانست طی دو سال زودتر از مدتی که لازم بود با صرفه‌جویی ارزی بالا انجام دهد.

* شرکت توتال هم اطلاعات زیادی جاسوسی و سرقت کرده و برده و آخرش هم کار را رها کرده این خیانت کشورهای پی که در طول عمر خود ظالم و چپاول‌گر بودند.

*موضوع مهم دولت سیزدهم اینکه فردا را فدای امروز نکردند که این مهم از مصادیقی بوده که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده است.

*رهبری فرمودند معضلات معیشتی مانند غبار بوده که مانع دیدن این همه خدمات شده است که امیدواریم رسانه‌ها با انصاف بیشتر این موارد را برای مردم تبیین کنند.

*اگر آمریکا و همفکرانش می گویند سازش کنید تا گندم به شما بدهیم ما یک نان را ۹۰ میلیون نفری خواهیم خورد ولی زیربار این ذلت نخواهیم رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.