کد خبر : 33034
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1404 - 12:05

آذری‌جهرمی خطاب به زنجانی: هزینه سنگین برندسازی تاکسی‌های برقی برای کدام بیزنس پرسود است؟

آذری‌جهرمی خطاب به زنجانی: هزینه سنگین برندسازی تاکسی‌های برقی برای کدام بیزنس پرسود است؟

وزیر ارتباطات دولت روحانی به توییت بابک زنجانی درباره تاکسی های برقی واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصاد پرس؛ محمدجواد آذری جهرمی در واکنش به توییت بابک زنجانی مطلبی در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

وزیر ارتباطات دولت روحانی نوشت: آقای زنجانی پذیرفته‌اند که تاکسی‌های برقی سوددهی اقتصادی ندارند، اما علل چنین سرمایه‌گذاری را در ۵ بند اعلام کرده‌اند:

به جز بند ۱ که علت قابل قبولی است، مابقی از دید یک سرمایه دار باسابقه موجه نیست.

پاسخ سوالی که پرسیده بودم هم همین بود که ایشان با صداقت پاسخ دادند. تاکسی‌های برقی ایشان توجیه اقتصادی ندارند اما کارکرد «برندسازی» دارند.

حالا اگر با برچسبهایی مثل سنتی و سطحی نگر و نگاه محدود و… پاسخ نمی‌دهند، اگر صلاح دیدند بفرمایند این هزینه گزاف را برای برندسازی چه بیزنس «پرسودی» انجام می‌دهند؟

اقتصاد پرس

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.