کد خبر : 26069
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 - 14:59

شیوه پرداخت یارانه‌ها تغییر می‌کند؟

شیوه پرداخت یارانه‌ها تغییر می‌کند؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال جاری ادامه دارد اما فرآیند آن به شکل جدید طراحی و اجرایی می‌شود که جزئیات آن هنوز نهایی نشده است.

خبرآنلاین نوشت: مرتضوی در حاشیه هشتمین همایش ملی کار اظهار کرد: امسال این همایش ملی با چند دستور کار مانند کار شرافتمندانه، ایمنی و بهداشت کار، مشارکت ملی و مردمی در حوزه کار و رسیدگی به امور، رفاهیات و حقوق کارگران تشکیل شد. این مسائل به عنوان منشور کار در طول سال رصد می‌شود و به عنوان یک برنامه کاربردی در اجرای منویات مقام معظم رهبری که فرمودند حال کارگر بهبود یابد، به‌کار می‌گیریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم رشد اقتصادی در کانال رشد ۸ درصدی حرکت کند، تاکید کرد: بحث مهار تورم و مدیریت نقدینگی است که در دستور کار دولتمردان قرار گرفته است.

مرتضوی درباره کالابرگ الکترونیکی گفت: جلسه‌ای با آقای مخبر داشتیم تا این فرآیند را به شکل جدید طراحی کرده و انجام دهیم. جزئیات آن اعلام می‌شود؛ البته این طرح ادامه دارد و مورد تاکید رئیس جمهور بود، اما جزئیات آن هنوز به تایید نرسیده است. میزان بودجه و دهک‌بندی به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: برای این کار باید جلساتی با حضور سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت برگزار شود تا هماهنگی میان دستگاه‌ها بیشتر شود. در تداوم طرح کالابرگ الکترونیکی شکی نیست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.