کد خبر : 26313
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 - 9:24

بیت‌کوین در سال‌های آینده به کدام سو می‌رود؟

بیت‌کوین در سال‌های آینده به کدام سو می‌رود؟

قیمت بیت‌کوین در سال‌های آینده- از ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰- چگونه خواهد بود؟! صرافی بین‌المللی بایننس با استفاده از نظرات کارشناسان ارزهای دیجیتال و انتظارات و اهداف قیمتی بازار کریپتو دست به پیش‌بینی قیمت مهم‌ترین ارز دیجیتال در سال‌های آینده زده است.

به گزارش اقتصاد پرس به نقل از سایت اینترنتی صرافی بین‌المللی بایننس؛ آیا می‌خواهید بیت‌کوین بخرید؟ کارشناسان صرافی بایننس- که امکان خرید طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال را با انواع مختلف ارزهای جهانی مهیا کرده- برای کسانی که با قصد سرمایه‌گذاری خواهان خرید کریپتو هستند، پیش‌بینی‌های خود از قیمت ارزهای مختلف به خصوص بیت‌کوین را تا سال ۲۰۳۰ رسانه‌ای کرده است.

این ارز که در حال حاضر به قیمت ۶۹,۳۹۴ دلار به فروش می‌رسد؛ طبق پیش‌بینی کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال و کاربران مستمر صرافی‌های معتبر اگر بتواند رشد سالانه پنج درصدی خود را استمرار بخشد، تا پنج سال دیگر بیش از نود هزار دلار قیمت خواهد داشت. این پیش‌بینی بر اساس آنالیز فنی و تکنیکی قیمت‌های بیت‌کوین در هفته‌ها و ماه‌های گذشته به انجام رسیده است.

آنالیز فنی به عنوان ابزاری مفید برای تخمین قیمت کریپتو در سال‌های آینده این روزها به طور وسیعی از سوی کاربران روبات‌های تلگرامی- که خرید و فروش ارزهای دیجیتال را تبدیل به یک موضوع عمومی کرده‌اند- به کار گرفته می‌شود. این روبات‌ها که با استفاده از فاکتورها و محرک‌های مختلف می‌توانند تخمین دقیقی از مسیر حرکتی قیمت بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به عمل آورند، پیش‌بینی قیمتی کریپتوکارنسی را به یک موضوع عمومی تبدیل کرده‌اند.

از این منظر، کارشناسان یک رشد مستمر پنج درصدی را در یک بازه زمانی طولانی پیش‌بینی کرده‌اند- که حکایت از این می‌کند که در صورتی که اتفاقات غیرمترقبه‌ای در جهان و به تبع آن در بازار ارزهای دیجیتال روی ندهد، قیمت بیت‌کوین تا پایان هفته جاری از ۶۹۳۹۴ دلار به بیش از ۶۹۴۵۹ دلار بالغ خواهد شد. ادامه این روند قیمت بیت‌کوین را در اواخر ماه ژوئن به ۶۹۶۷۲ دلار خواهد رساند.

بر اساس پیش‌بینی کاربران صرافی‌های معتبر؛ تخمین زده می‌شود که قیمت بیت‌کوین با استمرار رشد پنج درصدی در پایان سال ۲۰۳۰ به بیش از ۹۲۹۹۴ دلار بالغ خواهد شد. این ادامه روند رشد مداوم پنج درصدی این ارز دیجیتال است که در پایان سال ۲۰۲۵ به بیش از ۷۲۸۶۳ دلار، در پایان سال ۲۰۲۶ به بیش از ۷۶۵۰۶ دلار، در پایان سال ۲۰۲۷ به ۸۰۳۳۲ دلار و در نهایت در سال ۲۰۳۰ نیز به ۹۲۹۹۴ دلار خواهد رسید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.