کد خبر : 13820
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 8:52

برگزاری مراسم تشییع داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر امروز از مقابل تالار وحدت

برگزاری مراسم تشییع داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر امروز از مقابل تالار وحدت
امروز ساعت 10 مراسم تشییع داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی‌فر فیلم‌نامه‌نویس از جلوی تالار وحدت برگزار می‌شود. این دو سینماگر در ویلای شخصی خود به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیدند و این اتفاق سبب حیرت و ناراحتی عظیم مردم شد. به احترامشان قرار است امروز فیلمی در سراسر کشور اکران نشود. تهیه‌کنندگان فیلم‌های در حال اکران از تعطیلی سینماها در روز چهارشنبه خبر داده‌اند.

به گزارش اقتصاد پرس؛ ابراز غم، حیرت و خشم سینماگران ادامه دارد. نیکی کریمی بازیگر فیلم‌‌‌های «پری» و «سارا» نوشته است: «گیج و ماتم. چیزى درونم شکسته که با کلام وصف نمى‌شود و نخواهد شد. سنگى بزرگ روى جسم و روحم افتاده و من آن زیر دست و پا مى‌زنم. باید بروم جایى و از ته دل فریاد بزنم، مگر از این خشم و غصه کم شود. مى‌شود؟ تلخ است، تلخ، زهر است، زهر».

آن‌طورکه ایسنا به نقل از قوه‌ قضائیه گزارش داده است، رئیس کل دادگستری استان البرز گفته است: «در پرونده‌های قتل که قاتل در صحنه جرم دستگیر نشده و ناشناس است، به منظور کشف جرم و شناسایی قاتل یا قاتلین فرضیه‌های مختلفی درخصوص علل و انگیزه‌های قتل مطرح و بررسی می‌شود و به تبع آن اشخاصی که به هر نحوی می‌توانستند انگیزه قتل داشته باشند حسب مورد و مطابق مقررات با دستور مقام قضائی احضار یا بازداشت و از آنها تحقیق می‌شود و به همین جهت در رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش تاکنون ۱۰ نفر بازداشت شده‌اند که تحقیقات از آنها از سوی بازپرس ویژه و پلیس آگاهی استان البرز در حال انجام است».

منبع: شرق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.