سرایت بی‌نظمی ایرلاینها به شرکتهای خدمات هوایی ۲۷ مرداد, ۱۳۹۵

در حالی پیش از این مسافران دغدغه تاخیرات پروازی را داشتند که بی‌نظمی ایرلاینها به شرکتهای خدمات هوایی سرایت کرده، در جدیدترین نمونه مسافران پرواز مشهد-تهران کاسپین در فرودگاه مهرآباد در به در به دنبال بارهای خود می‌گردند و منتظر تحویل آن هستند.

اقتصادپرس: یکی از مسافران پرواز شماره ۲۵ مشهد-تهران هواپیمایی کاسپین با اشاره به این‌که حدود یک ساعت است که مسافران از هواپیما پیاده شده‌اند، اظهار کرد:‌این در حالی است که مسافران همچنان در انتظار دریافت بارهای خود در فرودگاه هستند.

وی با بیان این‌که ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه از مشهد به سمت تهران پرواز کرد، تصریح کرد:‌ حدود ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه هواپیما در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و حدود ۲۰ دقیقه‌ای مسافران منتظر آمدن اتوبوس بودند.

وی با انتقاد از بی‌نظمی شرکتهای خدمات هوایی (هندلینگ) مستقر در فرودگاه‌های کشور گفت: تا پیش از این نگرانی ما بابت تاخیرات بیش از حد ایرلاینها بود، اما حال باید دغدغه شرکتهای خدمات هوایی و تاخیر در تحویل بارها را هم داشته باشیم.

وی با اشاره به ضعف نظارت شرکتهای هواپیمایی بر شرکتهای خدمات هوایی طرف قرارداد، افزود: متاسفانه سازمان هواپیمایی کشوری نیز به این روند نظارت نمی‌کند و آنرا مانند تاخیرات پروازی ایرلاینها رها کرده است.

منبع: تسنیم



پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *