در تمامی اقدامات رضایت مشتری باید لحاظ شود ۲۶ مرداد, ۱۳۹۵

دکتر محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه در همایش سراسری مدیران صف و ستاد این بانک گفت: مشتری‌ محوری مهم‌ترین استراتژی بانک رفاه است.

اقتصادپرس: دکتر سهمانی در این همایش اظهار داشت: تمامی ارکان بانک باید مشتری محوری را در کانون توجه خود قرار دهند و در تمامی اقدامات باید رضایت مشتری لحاظ شود.وی افزود: مشتری زمانی راضی خواهد شد که کیفیت خدمات دریافتی را مطلوب ارزیابی کند. این کیفیت شامل سرعت، سهولت،‌ ارزانی خدمات و تکریم مشتری است.مدیرعامل بانک رفاه در ادامه اظهار داشت: بانک رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی مشتری مدار تلاش می کند تمامی خدمات خود را در بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه دارد.دکتر سهمانی تجهیز بیش از پیش شبکه شعب بانک رفاه مطابق با استاندارهای روز را از جمله برنامه های این بانک عنوان کرد .وی با اشاره به گشایش عرصه های بین المللی در پسا برجام، اظهار داشت: بانک رفاه ظرفیت های ویژه ای برای برداشتن گام های اثربخش در حوزه های بین المللی دارد و آماده ارائه انواع خدمات ارزی و بین المللی به مشتریان خود است.

منبع: تجارت پرس



پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *