حیاتی بودن نقش خبرنگار در تحقق اقتصاد مقاومتی ۲۰ مرداد, ۱۳۹۵

ارسلان ظاهری گفت: نقش رسانه و خبرنگار در گفتمان سازی و در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی حیاتی است، زیرا بر طبق فرمایش رهبر انقلاب در یک پیچ تاریخی هستیم.در این پیچ تاریخی، اصلی ترین مسئله اقتصاد مقاومتی است که باید گفتمان شود و برای گفتمان سازی، نقش رسانه و خبرنگار کاملا حیاتی است.

اقتصادپرس: ارسلان ظاهری در خصوص رابطه رسانه و اقتصاد گفت: سوال این است که گفتمان چگونه شکل می گیرد؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید به نقش رسانه و خبرنگار در گفتمان سازی اشاره کنیم که نقش حیاتی دارد، زیرا اگر خبرنگار یک موضوعی را به درستی درک کند و آن را به خوبی طبق نیاز مردم در رسانه منتشر کند، می تواند درمان یک مشکل را باعث شود.

مدیر باشگاه توانا در خبرگزاری فارس با تاکید بر اینکه رسانه باید مسئله محور باشد، اظهار داشت: رسانه در واقع باید مسئله های جامعه را بشناسد و یک به یک آنها را دنبال و حل کند. رسانه اگر بخواهد جدا از مردم عمل کند، خودش را منزوی کرده است.

منبع: رادیو گفت و گو



پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *